20 Ağustos 2013 Salı

Esintisiz Şiir


denedim, olmadı
ruh halime kılıf
bir gömlek bulunamadı.

tdk hep kalıplaştırdı
oysa biz sığdıramadık sevdamızı
dinime imanıma seviyorum ulan derken
vurduk anlatım bozukluğunun dibine

şimdi ben
işten eve dönerken
iki bira almışsam tekelden
hani cuk oturur cinsinden
bulunmuyor sözlüklerde

parçalı bulutluyum diyorum
hani ha yağdı ha yağacak
bir de dinime imanıma seviyorum
gel de yaz.

olmuyor
durmuyor haliyet i ruhiyemin üstünde

                                  salonun ortasına atmışım bir tabure
                                  ulan deli misin
                                  ne duruyorsun orta yerde
                                 "sıkılıyorum ağabey"

neşet ölmeyeydi iyiydi diyorum
bir o duvara
bir bu duvara
kalk ışıkları kapa
tdk dan çare yok
neşet öldü
yağmur yağmıyor.

bu nasıl yalnızlıktır
kokusundan durulmuyor.


Çağdaş Ünbal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder