1 Mart 2013 Cuma

Bahar'a.


ve bahar bu denli yaklaşmışken
tetiği çekmekten farklı değildir senden bahsetmek.
mevsimler demiyorum yanlış anlama
elbette ki yokluğunu hissettiren 
uzun kış akşamları dahil değildir bu sınıflandırmaya.
mevsimler demiyorum dikkat et hepsinde yoksun
kategorize etmek hadsizlik olur
oysa bahar diyorum sevgilim
adı üstünde çiçekleri balkonunda
bahar diyorum
bin bir renk yeryüzü
ve aşk için her bir doğa olayı.
kuşlar sıcak topraklara geri dönüyor
en çok kırlangıçlara seviniyorum
onları da sınıflandırmıyorum dönüyorlar işte
bu eylem sana bir şeyler çağrıştırsa 
ve bu baharın gelişi
ritmik bir müzisyen edasıyla titretiyorsa kalbini
dönüşün için herşey hazır
ellerim halen sıcak mesela
gökyüzü desen yerli yerinde 
tam kıvamında havanın sıcaklığı
sorsalar bir kavuşma 
ancak bu kadar güzel şartlarda olabilirdi bana kalırsa.
yine de sen bir yerlerde rast gelirsen bu şiire
bil isterim
lanet olsun kırlangıçlar dahil tüm göçmen kuşlara
"ayakkabılarını kapımda görmek istiyorum" diyen şaire özeniyorum.
o kadar.

Çağdaş Ünbal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder