17 Mart 2013 Pazar

Yol.

papatyaları karıştırmazdım bu işe
yol terk edilmiş köylerden geçmeseydi
ah be yavrum
nedir benim şu papatyacıklarla alıp veremediğim
yollar beni senden uzaklaştırıyor amenna
terk edilmiş köyler derin keder amenna
fakat şu papatyalar a yavrum
sanki boynuma ilmik oluyor
senden uzaklaştıkça.
susuyoruz ağız dolusu açıldıkça ara
mevzusu dönse diye bekliyorum
altın düştü dese mesela birisi
çat yapıştıracağım alnının çatına papatyaları.
işte sevgilim ben böyle allak bullak olmuşum
kederi baş ucuma koymuş
yüksek dağları fikrimde ayırmaktayım
sen 
çok uzakta bir başkentte
ki başkentler de dahil tüm şehirlere lanet okumalı
bir sevdaya ev sahipliği yapmadıkça.
bu ahval içinde sevgilim
papatyalar bahanesi olsun bu işin
ve yollar
mutlak bir inançla var olan yollar
sana çıkmalı artık. 

Çağdaş Ünbal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder