11 Şubat 2013 Pazartesi

İyiler ve Ben

seni suçlayamam sevgilim
ki bu durumu gayette güzel bağlayabilirim kadere.
ali'nin karşısında muaviye
alpaslan'ın karşısında diyojen
ve kim varsa iyinin karşısında
bil ki o ben.
sevinmelisin sevgilim
dolaylı olarak iyi olduğunu ima ettim.
ali'nin safında yer verdim sana
gerçekten iyi adam olabilirmişim aslında.
sonra tutup şiire gönül verdim iyi mi
deme öyle elbette kötü değildir şiir
kötü olan benim sevgilim
bir yaralı at vardı düşümde
sonra vurdum ben onu birden fazla mermiyle
öldü o at
kayboldu tüm güzellikler
biraz hüzün kaldı kapta
ve artık bütün sigaralar tablada
uyuştu dilimin ucu
uyudum biraz
uyandığımda karşıdaydım işte
yoktun yanımda
çok zeki değilimdir ama
anladım o an
yanımda olmadığına göre karşıdaydın sen
ya da bu sözlerin hepsi boş
sen kötüydün de 
ben çok sarhoştum
ve konduramadım kötü olmayı sana 
insan sırf bu yüzden bütün kötülerin yanında yer alır mı deme
alıyor işte sevince.
az utanıyor 
sonra geçiyor.
geçmiyor, yapışıyor.
bilmelisin sevgilim
bazen iyi artı kötü
bir iyi etmiyor. 

Çağdaş Ünbal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder