20 Şubat 2013 Çarşamba

Sana Bir Şiir Yazdım Güllerden Uzak

sevgilim seni anlatmaya kalkıştım
bahsetmeden güllerden,
gökyüzünden ve kokusundan iğdenin.
yoktur bir numaram
olmamıştır hiç bir zaman
soğuk bir adamım çokça
aram yoktur insanlarla.
ceplerimde yalnız kelimelerim vardı
bir kısmı eğri büğrü
ve sana bir şiir yazdım
güllerden uzak
kedere yakın biraz.
sen okudukça yükselir gururun
uzaklaşır bana yakın düşüncelerin
ki ben kuşları severken
çok yüksekten uçmaları gibi onların.
ben yazdıkça
yükseklerde uçarken sen
elbette ki bahsedemem
güllerden,
gökyüzünden ve kokusundan iğdenin.
hangi şair anlatırken sevdiğini
bahsetmemiş güllerden
ki alemlerin nuru
kokarmış o çiçek hesabı.
yine de sevgilim alıp yüzümü avuç içlerime
sana rağmen sana kelimeler sundum
uzak bütün güzelliklerden.
nasıl ki
deniz kıyısında martılarla uzaktan akrabayız
bu kadar kibirlenme ne olur
komşu sayılırız
aynı göğün altındayız.

Çağdaş Ünbal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder