5 Eylül 2014 Cuma

Bu Bir Bayt Kaybıdır!


bir.

realizm hiç ölmüyor
idealizm öyle mi.

iki.

bilhassa akşam yemeklerinde
bir ağlamaktır çöküyor tencerenin dibine

üç.

annemin tülbendinin üçte ikisi gözyaşı
kalanı dua

dört.

öyle kötü şiirler yazıyorum ki
bazı gecelerim kelimelerden af'dileyerek geçiyor

beş.

yirmi dokuz yaşın kendine has bunalımı var
daha kitaplaşmadı

altı.

bütün ribaundları onlar aldı

yedi.

ağır ölüm üzerine deneysel çalışmalarım var
deneğe kötü davranmıyorum

sekiz.

artık özgürlük de aslanın ağzında
aslan da aslanmış ha!

dokuz..

kimse pikniğe otobüsle gitmiyor artık

on.

hastalık hastası olduğumu düşünüyorum
(bu bir semptom)

onbir.

zaman kendini de eskitiyor
güncellemeleri oylamak istemiyorum

sıfır.

şiire inanıyorum.





Çağdaş Ünbal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder