2 Ocak 2014 Perşembe

Sen Bendir Çalmazken Benim Duyduğumdur.


sen gülerken
gözlerimizin temas etme ihtimaline karşı
-bir avuç zencefil eşeledim fesleğene-

avuçlarımda su verdim kırlangıçlara 
tuttum 
uzak sahil kasabalarını düşledim -adettir-
kar altında harlanan yüreğime
ekmek ufaladım 
bakma öyle -berekettir-

leyla kim diye sordum sonra
soluksuz cevapladı yarım kalmış elma
çok diş izi çıkardım yaralarından -sen sorma-

voltada kırdım bacağını umudun
payıma düşeni almadım ya gülüşünden
bırak yürümeyi
kalkmasın istedim bir daha ayağa 
yoksa ne volta bitiyor
ne sen bana gülüyorsun
bu öyle bir döngü ki
hangi çiçeğe uzansam
adın yankılanıyor kulaklarımda
gözlerime otağ kuruyor 
tahliye olmanın sevinci 

söylesene leyla
kim bu hikayede bülbülün katili?



Çağdaş Ünbal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder