10 Temmuz 2013 Çarşamba

Enfeksiyon Kapmış Raylar


ve adım geçti
bir dostun bir dosta kelamında
dişlerimi sıktım
kapadım ışıkları

ulan bu garlar, uzayan raylar
dehşet bir ıslık gibi kulağımda
oysa mızıka taşırım belimde
iki dudak arasında en felaket duygularım
ve yumruğumu sıkmama sebep
bir vietnam malı tansiyon aleti
her şeyi ve herkesi doldurdum da heybeme
sana mı yer yok ey keder
açık kalp ameliyatı yapmak elbette şair bozuntusunun haddine
gar dediğin dudakta uçuk
kabaran
sancıyan
ve elbette anadoluda
sıcak basmak gerek yaraya

şimdi hangi gardan bir tren kalıyorsa
açık kalmış bir kalpten içeriye
ve rakı buza mecbursa
ben kalkayım ağabey yolum uzun
sığdırmam gerek üç tel arasına

ve kim kanıyorsa usuldan
zifiri bir karanlığın içinde
enfeksiyon kapmış raylardan yürümeli
uçuk, ıslığa hicaz katar
bunu da böyle bilmeli.


Çağdaş Ünbal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder