15 Aralık 2013 Pazar

Teşhis Konulamayan Hastalara.


nasıl bir kepazeliktir ki bu
yatmışım gecenin orta yerine, üryan
yüklemişken yükünü kervan
yıldızlardan yol soran-bedbaht olsun, inan

uyumamışlığımın ortasında gördüğüm yüzün
noksanlarını toplasam sen etmekte
and olsun uyumuyorum
sigara uluyorum vakte
hangi sabaha kalkacaksan
o sabahı düşlüyorum
-deniz ılıyor-

göz bebeklerimde kokuyor
şehrin biriktiği çöp misali ömrüm
bir bakıver temizleneyim, abdeste dursun anam
yoksa uykusunda ölmeye devam edecek
masal dinlemeden uykuya dalan kadınlar gibi
masal anlatmadan uykuya dalan bir adam

ve beni affetme
sabaha çıkaracak umut kalmadı,
ömre yetecek masal
ve allahı ikna edecek temiz yanım kalmadı

çiçeklerle iyi geçinmenin
hafifletici sebep sayılmadığı şu zor zamanlarda
masal anlatan güzel adamlar
toprak altında kök salmakta, biliyorum
ve inanıyorum
çiçek, çiçek olmaktan çok öte

beni affetme.


Çağdaş Ünbal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder