27 Mayıs 2013 Pazartesi

Bir Akşamüstü Kederinin Meali.


ellerimde
sütten kesilmemiş bir şiir,
                                         neyleyim
yetişemedim dönme hızına, 
kaptıramadım akışına dünyanın
                                          çaresizim.


dervişlik dersen sığmak için bir kaba
                                        buradan çok uzakta
ki şirke meyilli bedenimde 
rabbimden hiçbir iz kalmadı
hükmünü yitirdiklerimi onurlandırmak adına
                                                                       koşuyorum,
                                                                                    soluksuz.
                    

sevgilim sen gardını al
uzaklarda 
        portakal kokulu
             denize nazır bir kasabaya yerleş

bu çarpışma çok kan dökecek,
                                            ben 
                                                fikrimi  
                                                        vurmaya 
                                                                   gidiyorum.


Çağdaş Ünbal




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder