2 Nisan 2013 Salı

İki Demli Çay

benim sana seslenmemin tek yoludur şiir
çaresizlik işte sevgilim yadırgama
bir bahar akşamı belkide 
şarkılardaki gibi karşılaşırsan bir yerlerde
göz ucuyla süzüp geçme
o zaman üvey evlat olur
senden habersiz 
seninle fikrimde kurduğum ilişkiden doğan bu şiir.

farkında değilsin biliyorum
oysa karşılıklı bir çay içsek
karşılıklı karıştırsak 
kaşığın cama dokunuşundan çıkan müziğe 
söz yazacağım oracıkta
elbette ihtimal dahilinde şekersiz içmen çayını
pesimist tavırların alemi yok sevgilim
bozma güzelim hayali
hem sen karşımdayken 
çaya şeker atma gafletinde bulunan ben
neyse işte sevgilim
fikri firar var bende senden gayrı
ne söylüyordum nerede buldum kendimi.

sana sesleniyorum gecenin kör karanlığında
sonra bir bakıyorum şiirim gün ışığında
renkli fotoğraflar altında
ve benden bir haber seni arıyor sanal alemin alacalı sularında
ki karşılaşman ihtimaller dahilinde bir yerlerde
ne olur göz ucuyla okuyup geçme
şair burada sevgilim derken sana sesleniyor anlasana
eriyor günden güne 
ekmekten aştan kesildi
gözlerini dikti gökyüzüne
seninle içeceği çayı düşünüyor
ve çaya şeker atmama ihtimalini göz önünde bulunduruyor.

ne olur sevgilim
üvey evlat gibi görme seni arayan şiirleri
beğen butonuna basmak kolay elbet
sen yatağa uzandığında
tavanda gör yeter ki buharı tüten çayları
o zaman mesut olup uykuya dalacak şair bozuntusu
belki rüyasında görecek 
çaycıya iki demli çay deyişini. 

Çağdaş Ünbal



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder